TUFFBRUD GÄSTBLOGGAR

tjatja bitches !
cajsa här, sitter och snackar med Erika och Micke i skype. As najs :D
Erika ville att jag skulle gästblogga så självklart ska jag göra det!
Vet bara inte vad jag skriva....
eller nu vet jag, jag kan berätta nått om erika :D fan va smart jag är !
okej...
Erika är en skit söt liten chey, som jag känt i ungefär 11 år.
Hon är en av mina närmaste vänner, och hon är underbart rolig och galen.
När vi var små bråkade vi typ jämt och erika var starkare än mig så ja förlora oftast :( dummaunge!
Jätte intressant, jag vet...
Erika är egentligen blond, både på utsidan och insidan!
men just nu brunett (på utsidan då).
vi gick på samma dagis i några år, och i samma klass 6års -5an. 
Vi går i olika skolor nu, men bor på samma gata så träffas ändå. men alldelles för sällan!
Haha, nu har ni fått veta en massa bra fakta om den här lilla fjortis ungen!
så sist men inte minst 3 ord till dej bebis -------> jag älskar dig♥



hand i hand livet ut 

/ din cajsa

Klicka härför att kommer in på min blogg! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback