Onödigt inlägg..

Jag gillar när.. Allt känns perfekt, och jag är med mina närmaste!
Jag hatar när.. 'Vänner' visar sig vara annorlunda än man trodde att dom var.
Jag tycker att.. det vore trevligt med lite sällskap (a)
Jag vill att.. Att jag ska betyda lika mycket som hon gör för dig..
När jag är trött.. Kan inget hindra mig från att somna.
När jag är som lyckligast.. Finns det inget jag vill ändra på.
Min senaste resa var.. Ingen aning när.
Min senaste födelsedag var.. Nog den bästa på länge!
Min senaste kram var.. Var inte så speciell.
Min dåliga vana är.. Att somna när jag inte borde, hehe.
Min bra vana är.. Att jag... vetj ej :$
Låten jag senast lyssnade på.. Får mig att tänka på en viss person.
Något jag tycker verkar tråkigt.. Att sova, det är aldrig roligt tycker jag.
Något jag tycker verkar kul.. Att åka utomlands med en vän!
Något jag skulle vilja göra.. Just nu, festa..!
Något jag skulle vilja ha en andra chans till.. ***l
I mitt senaste inkommande sms.. ''hihi okej<3"
I mitt senaste skickade sms.. ''<33"
I mitt huvud finns.. Mina tankar om dig..
I mitt hjärta finns.. Ett hål av saknad.
Just nu vill jag..
Ha sommar!
Just nu ska jag.. Göra mig iordning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback