hemma från en lång fredagskväll

Att man kan ha så sjukt underbara vänner är fan sjukt! kom hem för ett litet tag sen, var på ungdomsgården med Linnea,Joanna,Ellen,Bella och hennes vän sen kom Joannas kille Daniel. sen kom också Kevin och Emil vi satt och sjöng lips sen gick jag och Linnea ut Linnea satt och sjöng med en kille som heter Filip i 9an han spelade också piano medans det satt jag,Simon,Henrik och Viktor i 9an och snackade inne i kiosen skit mysigt asså! (y) just va sitter jag och lyssnar på låten "Push Push" och chattar med Micke. Ska snart lägga mig i sängen och se filmen väldigt mysigt asså! kastar in ett inlägg lite snabbt innan jag går och lägger mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback