Erika Liberg

Utseende
1. Vilken ögonfärg har du?: Blåa
2. Hur lång är du?: 159
3.Vilken hårfärg har du?: Mörkbrunt
4. Långt eller kort hår?: Lagom!
5. Piercingar?: Öronen, vill ta i naveln.
6. Vilken ögon färg skulle du vilja ha?: Duger som jag har.
7. Hur lång skulle du vilja vara?:  Liiite längre än vad jag är nu. Men inte för lång Bli runt 162 i alla fall.
8. Vilken hårfärg skulle du vilja ha?: ljusare brunt.
9. Vill du ha kort eller långt hår?: Långt helt klart.
10. Skulle du vilja ha piercing?: Ja i naveln isf.
11. Har du lätt för att bli brun?: Nja rätt så

Senaste du
11. Åt ?: Ingen aning
12. Drack?: Mjölk tror jag
13. Fick sms av?: Emelie
14. Du kysste?: Kommer inte ihåg
15. Senast sa du?: Kommer fan inte ihåg ;o
16. Kramade?: Simon (a)
19. Du spydde?: Någon månad sen.
20. Du skrattade riktigt mycket?: Idag & igår. haha! Men typ hela tiden..

Kärlek
21. Är du singel? Yes.
22. Förhållande med? Ingen just nu, men har haft några seriösa iaf.
23. Ditt längsta förhållande?: 6 månader tror jag.
24. Med vem då?: Lukas..
25. När någon säger din första kärlek? Tänker jag på.......
26. Har du varit/är riktigt kär?: Ja helt klart.
27. Gillar du någon just nu? Kanske..
28. Hur många seriösa förhållanden har du haft?: Hmm seriösa typ 3..
29. Vill du vara singel?: Både ja & nej :/
30. Vill du gifta dig?: I framtiden ja.
31. Vill du ha barn? två stycken, en tjej och en kille tror jag.
32. Vad heter din nuvarande Flick/pojkvän?: Har ingen..

Vänskap
32. Den som vet mest om dig? Joanna.
33. Den vän som du har känt längst? Joanna,Emelie,Ellen,Jessica och Cajsa
34. Flera bra kompisar eller bara en allra bästa vän? En bästavän, men bra kompisar med..
35. Någon du saknar att umgås med? mm.
36. Tappat kontaken med någon du saknar?: Ja
37. Någon kompis som bor långt ifrån dig?: Japp
38. Den du har mest minnen med? Joanna :D
40. Har du någon gång varit vän med någon du tycker om?: Ja


Övrigt
42. sport?: Hatar sport, räknas dans?
43. galen eller lugn?: Gaaalen
44. Har du någon gång hört att du sjunger bra?: Ja det har jag
46. Har du hört att du borde bli modell?: Kommer inte ihåg
47. Något speciellt du alltid har på dig varje dag?: Underkläder (;
50. Vad tänker du på just nu?: En person..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback