Emma gästbloggar.

Hallå där.

Jag alltså Emma fick gästblogga hos Erika. Lite små roligt faktiskt, ingenting som jag brukar göra annars. :)
Dagen har vart bra idag iallafall, lite trött just nu och har ont i huvudet så ska faktiskt börja stänga av datorn strax när jag har gjort detta. ;)

Vill även säga att Erika är en sprallig och glad flicka, som alltid har något att snacka om. Alltid social. Det gillar jag. Jag och Erika kallar även varandra för systrar, bara för vi är så himla lika varandra. Det är så mycket som stämmer. Denna flicka är även grymt snäll, rolig, söt och underbar. Finns alltid när man behöver snacka med någon, en äkta vän finns alltid där, i alla lägen. :) Inte sant? Och Erika vill alltid en ens bästa. Jag vet det, jag känner henne. :) Vi kan snacka om allt, allt från dom knasigaste grejerna till dom mest allvarligaste grejerna, sånt som man inte vill berätta för sina föräldrar till exempel. Då är det alltid skönt och ha någon som man kan snacka med, och det kan vi. :) Kommer ihåg första gången vi träffades, här, ute hos oss. Då vi tog massa knasiga bilder. då vi inte kände varandra så bra och det var lite små pirrigt och träffas för vi visste inte vad vi skulle snacka om. Men sen när vi hade träffats så snackade vi ännu mer och vi snackade för första gången i telefonen när du var på väg till Härjedalen, tror jag att det var. Då du blev så himla kissnödig och inte vågade säga det till din kusins pappa, hehe, men sen var du tvungen. :P

Det är såna dära sjuka minnen som sitter i hjärtat längst, visst har vi haft hur många minnen som helst tillsammans men vissa är såna som man aldrig någonsin kommer glömma.
Stunder som vi har vart hur flummiga som helst och typ dött av garv, vi har även minnen då vi har vart som ledsnat och gråtit i varandras knän. :)

Vi kan göra allt tillsammans, vi skrattar, vi är glada, vi är sociala, vi kan vara hur sura som helst, och vi kan gråta tillsammans. Allt sånt. Och ibland är det faktiskt så att man behöver gråta av sig, då har vi funnits där för varandra. :)

Grejen är nu att jag skulle kunna skriva en hel novell, en bok, en hemsida eller vad som helst. Det är så himla mycket som jag skulle vilja säga. Men dom orden finns faktiskt inte till just nu. Det räcker inte med dom orden: Du är snäll, söt, rolig, glad, social, underbar.. Men försöker faktiskt dra ner på detta och skriva så lite som möjligt.

Vill bara säga en sak, Erika, en äkta vän finns alltid där, i alla lägen. Jag älskar dig, syster. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback